SONTAG

Sontag e söndag på tyska.. Något har jag allt lärt mig i skolan! :D

Helgen har bara flygit förbi.. Har haft en bra helg.

Fredagen var vi hemma hos Nina o Claes o latja och åt en massa gott. Mysigt!

Lördagen var Johanna o Conny här. Vi åt tackos och spelade Wii. Fick skratta gott!! Hade en trevlig kväll :)

Söndagen har varit bra. Jag o Matte har bytt barn idag. Jag fick Bozo och han fick Nikko. :) Jag saknar honom såå min pälskling.. Han e så mysig. Sen har jag fikat med Mary o snackat massa skit. Alltid lika kul! :P Efter det drog jag en solning vilket satt hur bra som helst! Tinade upp :)

Jag hann inte med så mycket mer, klockan bara gick så var det dags för byte igen :)

Nu ligger min älskling o sover gott o det ska jag oxå göra strax

Lägger upp lite bilder

Va det såhär man skulle ha den mamma?...


Jag o Conny på G.. Jag vann!!


Pälskling


Nikko ser till att sina tre hårstrån på huvudet ligger rätt :P


Gonatt

Kommentarer
Postat av: yasmine

HAHAHAH BÄSTA KOMMENTAREN PÅ SISTA BILDEN, KAMMAR SINA TRE HÅRSTRÅN, HAHAHAHAHH LILLA GULLIGA MINI-HOMER! <3<3<3

2010-02-22 @ 19:05:47
URL: http://helloyasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0