Öppna..

Idag har vi varit på Öppna förskolan. Fullt ös medvetslös! Vi har lekt, busat och bakat.

Kolla in minen!! haha




Baka baka liten kaka *sjunger*


Efter allt det roliga så var det dags för ett-års sprutan.. Jag var lite små nervös.. MEN min duktiga lilla kille sa inte ett ljud när han fick dom där hemska sprutorna i varsitt lår samtidigt. Han tittade bara på dom o undrade vad dom höll på med. Sen tog han sig lite där dom stuckit och tittade på mig typ som att -Varför gjorde dom så för mamma?.. :)    Jätte duktig!

Nu mot kvällen blev han lite trött o mysig.. Han har legat i min famn o tittat på tv och vart jätte kramig o pussig ♥

Han fick gå o sova tidigare än vanligt..

Nu sitter jag här i soffan o mår illa och ont i magen....!! Vill inte!!  Ska ju på arbetsintervju imorgon kl. 10..
Vi får se hur denna natt blir.. Spännande! :S

Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har.. Känner mig ganska ensam och liten just nu..

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0