Mitt hjärta

Idag har vi lekt med Nina o Claes i flera timmar. Öppna förskolan var stängd idag.. Så då åkte vi dit istället. Mysigt!

Lägger upp bilder på mitt lilla hjärta har inte så mycket att säga idag..


Han försöker springa ifrån mig.. :)


Frukost.. äääälskar macka :D


- Vad skrattar du åt mamma?...


-Har jag nått på pannan? Thihi


Kvällsbus i soffan.. Jag hade också på mig byxorna på huvudet ett par ggr.. Nikko skrattade så hjärtligt! :D


Imorgon ska vi ta ettårs sprutan på BVC. Gillar inte nålar.. Blir så nervös men försöker inte visa min nervositet.. Svårt bara när man slutar andas när sprutan närmar sig fast den inte ska till mig! Men min kille e så duktig!

Hoppas ni har en trevlig kväll gott folk pussss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Världens sötaste!

2010-02-15 @ 20:01:09
Postat av: Lie

så söt :) mamma upp i dan, kram

2010-02-16 @ 08:04:40
URL: http://Liesahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0