Kväller

Nu e det kväller/natten och jag ska snart hoppa i säng..

Jag måste bara berätta om min arbetsintervju... Tror ni det blev av eller!! Nej..

Jag kom dit och fick vända i dörren.. Hon var sjuk. Jag trodde det skulle bli tredje gången gillt men ICKE! Så jag får en ny chans på Onsdag istället. Tur det! (tänker positivt) :P

Jag tog Nikko o åkte på Öppna förskolan istället och där spenderade vi vår dag med bus o lek med dom andra.

När vi kom hem åt vi lunch och efter däckade vi båda två i soffan. Jätte skönt!

Imorgon ska jag till dagiset där Nikko ska börja och ha ett litet möte med dom. Ska bli kul o se vad det är för dagis, vart min lilla bebis ska spendera sina dagar.. Jag tycker det ska bli jobbigt att lämna ifrån mig min lilla älskling. Men jag är medveten om att han kommer att ha det mycket roligare där han blir stimulerad på rätt sätt och får träffa andra barn hela dagarna. Han kommer säkert att trivas! Men för mig känns det jobbigt att inte finnas där för honom när han behöver mig. Kommer att kännas tomt utan min solstråle på dagarna även om jag jobbar.
Åå va jag älskar honom!!



Färdig pladdrat! Jag ska lägga mig nu

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0