Gillar..

Gillar min nya lägenhet :)

Jag har jätte mycket att skriva om men det kommer att bli en bok då.

Men kan börja med att jag o Nikko har flyttat nu.. Känslorna går upp o ner men det känns jätte bra med flytten. 
Jag har en underbar syster och vänner som hjälpt mig med flytten. Helt underbara! Att dom finns här för mig och Nikko betyder så mycket.  Jag älskar er!!

Jag börjar få hyfsat iordning här och jag inväntar min nya soffa och soffbord som kommer i veckan. Det längtar jag till. Då är mitt hem komplett :)

Min lilla Nikko trivs och röjer runt. Det händer nya saker varje dag med honom nu. Han är det finaste jag har.. Jag kan ligga o titta på honom hur länge som helst när han ska somna. Han har sina små procedurer för sig innan han är nöjd och kan sova. Han dricker upp sin flaska med välling.. sen när den e slut så slänger han den gärna ner på golvet sen börjas de.. Han vänder o vrider på sig smaskar o mumlar tills han hittar en bra plats och läge i sin säng. Det slutar alltid likadant Han somnar med rumpan i vädret och ansiktet intryckt i täcket. Det ser så mysigt ut. Mitt lilla hjärta ♥
 
Kan inte förstå att han redan är ett år! Lägger upp bilder så får ni se ettåringens kalas :)







 
Lägger upp bilder från lägenhet senare. Är trött nu o ska gå o sova snart. Gonatt 


Kommentarer
Postat av: Dina

Grattis till lilla Nikko!

2010-02-10 @ 10:53:56
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0