Färdig

Jag är helt färdig för idag.. Morgonen började tidigt och jag stressade för att göra mig iordning för arbetsintervjun och fixa Nikko. När jag är klar med allt och halvt som halvt är på väg att ta på Nikko ytterkläderna ringer dom från hotellet och säger att dom måste ställa in idag och att vi ska ta det på Måndag istället.. Vad säger man?.. Ja men det går jätte bra med en glad röst :D
Sååå nu Nikko kan vi sätta oss i soffan o kolla på tv när jag stressat i dig smörgåsen hehe stackarn.
Men vi åkte till öppna förskolan istället och hade skoj. Massor med folk mammor som pappor det har inte varit så mycket folk där nånsin tror jag. Men kul va det! Vi var där till efter 13 och åkte handlade efter det.

Sen har det mest vart fika fika middag och fika :D  Tack Nina för en mycket trevlig kväll!

En liten rolig grej eller mer patetisk grej som jag var med om häromdagen måste jag bara berätta om.. Jag har inte varit singel länge.. Jag har inte ens fått upp alla saker från flyttkartongerna typ. Har inte ens haft tankarna åt det hållet att jag ska börja dejta igen eller att jag e en singel ens..  Har lixom inte tänkt så långt än. Men fick ett erbjudande om att gå på dejt! haha Känner inte ens människan!! En kompis kompis kompis typ hehe

Det kravet han hade var att jag måste vilja ha fler barn i framtiden.. Haha jag kunde inget annat än att skratta när jag fick höra detta.
Smickrande men NEJ TACK!

Sov gott för det ska jag göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0