Tv-spel

Nästan glömt bort vilket tv-spels freak jag är.. Fick den gamla känslan tillbaka ikväll när jag spelade hos grannen :) Ni vet den där känslan.. " Jag tänker inte ge mig! Jag ska klara den här banan!" Man sitter fast..

Ska plocka fram mitt xbox o lira lite här hemma nu. Jag vet att jag e 30.. men det e ju så kul!
Hade flera tvspels kvällar förr o nu har det inte blivit nått! Synd att jag inte fick med mig 360n.. :P Får köpa ett nytt men då blir det nog ps3.

Idag spelades det lite gamla godingar som Sony och Tomb rider.. Måste köpa fler spel till mitt gamla.
Men någonting jag verkligen skulle vilja ha är Nintendo 8 bitars!! Guu va kul det skulle vara.. Fick en när jag gick i 4an eller 5 an. Nu, borta!

 

Jag kommer nog aldrig o växa upp.. Kommer alltid att ha mitt barnasinne kvar. Vilket jag även tror är viktigt att ha kvar.

Imorgon gott folk.. fiestaaa :D

Ha ett underbart gott nytt år. För det ska jag ha! Kan inte bli något annat än gott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0