Tredje

Nu är det tredje advent o det tredje ljuset är tänt

Haft en mysig dag med mitt lilla hjärta. Vi var ute en stund med pulkan på dagen o fick lite solljus på oss. Skönt men med nästan -20 så kunde vi inte vara ute så länge. Tog en liten promenad så Nikko fick dra sin pulka som verkar vara såå roligt. Hemvägen fick jag dra den lille så att han inte anstränger sitt lilla ben som han har ont i.. Sen åkte vi o köpte en födelsedagspresent till Polarnpär (Theo) som fyllde hela 2 år i fredags! Tiden går fort.. Vi kunde in komma på kalaset i fredags eftersom Nikko hade kräkts på dagis en gång. Ville inte riskera något. Så vi stannade hemma o hade fredagsmys istället. Tror inte det var nå magsjuka för han har inte visat nått efter jag hämtade honom.. ätit som vanligt o vart pigg o glad.
JÄTTE SKÖNT!!
Kräk e något jag inte pallar med.. :P

Väl hemma så åt vi eller mest Nikko.. Han åt en hel fiskbulle burk själv. Duktig på att äta! :D Sen var det tack o gonatt i nån timme.

När vi vaknade så gjorde vi oss iordning för fika hos MoM för att ge presenten till Theo.
Där hade vi trevligt o vi fick en massa gott som vanligt.
Nikko o Theo pulade på med sitt. :)

Väl hemma på parkeringen så möter vi upp Grannen o Milla. Milla o Nikko sprang mot varann helt överlyckliga båda två. Dom lekte i snön och jagade o skrattade ihop ett tag medans vi andra höll på o frysa ihjäl. Till slut fick jag in Nikko.

Nu sover mitt lilla hjärta och imorgon väntar nya äventyr :)

Här ser ni hur röd o fin man blir om kinderna när man varit ute i kylan :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0