Taco

Det blev en tacomåndag här hemma idag efter dagis :)
Nikko proppade i sig.. Jag är lyckligt lottad som har en unge som kan äta det mesta och ibland MYCKET. Han är så gullig när han sitter där helt inne i sin mat.. små pratar och dricker när jag dricker och ibland så blir det en skål :D

Efter maten blev det i vanlig ordning Bompa, mys i soffan. Nikko har hittat en ny favorit o somna med... sitt dagisfoto med alla kompisar o fröknar som jag ramat in. Den är lite otymplig men det verkar inte göra nått.. :P  Kan bli lite jobbigt i längden för jag ska gärna titta på den hela tiden också och sitta o fråga vad alla heter :) Nu kan jag alla ungar som ett rinnande vatten.. Nikko hjälpte mig faktiskt med nått namn i början. Då blir man stolt! Han har börjat försöka prata mer o mer o det kommer bara mer o mer ord. Kul!

Efter en bok och titt på dagisfoto så somnade han som en stock i sin säng ♥

 

Så nu har mamma lite ensamtid :P Eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0