Puuh

Spex på högsta nivå




ByggareBob


Gullunge


En bild från idag.. på väg till solle sjukhus med Nikko.
Vet inte om jag ska ta denna bild positivt el negativt.. :P



Nikko fick en fin hink efter han röntgat sitt lilla ben.. Min kille e så duktig!
Han är så medveten också.. Jag berättade igår vid sängdags om att jag skulle komma o hämta honom på dagis efter han ätit för att vi ska åka till doktorn så han får titta på benet igen.
Säger det även när vi åker till dagis idag.. När jag hämtar honom senare så säger han "Mamma.. bilen surrsurr och så pekar han på benet! Ni kanske inte tycker det betyder något men för mig gör de det!! Att han kommer ihåg o förstod! :D

Här ropar han bara Mamma titta!


♥Älskar dig mest i hela världen mitt hjärta, min kärlek till dig går inte o beskriva i ord♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad har hänt m hans ben snuttisen

2010-12-17 @ 17:35:48
Postat av: Marika

Han har skadat det på något sätt och haltat en längre tid.

2010-12-18 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0