Juuul

Ååå det händer så mycket hela tiden så jag hinner knappt med mig själv.

Det senaste är att vi har varit i mitt kära stockholm ♥

Jag o Nikko var med om en riktig resa! Med förseningar hit o dit men vi kom fram o hem ordentligt ändå.. :) Kom hem 22.30 igår.. Trötta men nöjda.

Nikko var sååå duktig hela tiden. Jag trodde det skulle bli jätte jobbigt för honom men han klarade av den jobbigaste biten med att vänta o vänta helt galant. Sysselsatte honom med lite smått o gott. När vi klev av tåget i sundsvall så kom ett par fram till mig o berömde både mig o Nikko, för att Nikko var så charmig o charmade alla på tåget med sitt smil o flirtande (från mamma) haha berömde mig för att jag verkade vara en så duktig mamma. Inte varje dag man får höra sånt från främmande folk. Klappar mig själv på axeln :P
Jag är så stolt över min lilla älskling

Bussen..




Min pepparkaksrambo :D


Den fina kostymen som vi fick av Ukki när han var en baby. Passar perfekt nu :)
Den fick vara på ca en kvart.. Tills den var brun av all chocklad som han gottade sig med.



Nikko var lite nyfiken på alla paket som låg under granen :)


Nikko kom inklampandes med dom här fina skorna..


Älskar dig min finaste lilla pojke ♥ Du är det finaste jag har

Vi har haft en härlig jul med nära o kära ♥ Tack Miretta o Harri för allting! Det kunde inte ha blivit en bättre jul. Så nöjd!

Har fler bilder o lägga upp men Miretta har dom på sin kamera.. Nikko med tomten osv  Så dom kommer upp dom med så småningom :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så fina <3

2010-12-29 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0