Har

Har man världens sötaste barn eller har man!!?  Det bara pirrar i kroppen av all kärlek.. Älskar dig min son.. mest i hela världen!!! Vill knappt att du ska gå o lägga dig för att du är så mysig.. Din kärlek värmer.

Imorgon efter jobb o dagis så har vi blivit bjudna hem till finaste Linda på våfflor o fika! (måste skriva så här nu.. annars blir Nina ledsen)  Finaste Nina kommer också vara där! + alla barn. Ska bli riktigt kul :)



Nikko har svårt o släppa sin pulka.. Från parkeringen hem till dörren tar det max 1 minut o gå.. Vi är hemma på en kvart tjugo minuter om Nikko får bestämma. Idag drog han runt på sin pulka på gården och vart jäätte sur när jag ville gå in o fixa middag o värma mig..
Ibland e han för gullig.. ♥





Kommentarer
Postat av: Nina

Öhhh jag kan också läsa parenteser!!! Inte ledsen utan snarare förbannad!

Nu är jag glad när jag fick trevligt besök och mat. Hoppas vi syns snart igen. Kram!

2010-12-09 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0