Dubbelt!

Vilken överraskning jag fick! Trodde att bara Jenny skulle dyka upp men så fick jag dubbelt upp av mina bästa! Kathleen kom med som en surprise :D  Sånt värmer i hjärtat!!

Ett par dagar med mycket skratt och prat om roliga minnen från förr. Kul att bli påmind om saker man har glömt bort under alla dessa år. Jag o Jenny kom på att vi har känt varann i 21 år..! Vi älskar o prata om våra minnen.. det gör vi varje gång vi ses. Vi var så brända o hade så sjukt kul så att vi alla ligger på golvet o krälar av kramp i magen för att vi skrattar så mycket åt våra historier. Vi borde skriva en bok! haha

Hmm.. 21 år... Då kan man börja fundera på hur gammal man är egentligen :D

När vi ses så blir vi allt mellan 13-18 år igen.. Trams, skiter i allt o kör all in på ALLT haha Jag älskar er!

Vi skulle ta ett kompis kort hos grannen.. mm det gick ju sådär.. :D

Höll seriöst på o dö.. Vi skulle vara allvarliga men efter ca30 kort så fick vi till nått kort där vi inte ser heelt mongolida ut :D


Helt FANTASTISKT! :D






Det ser ut som vi gråter men vi skrattar så vi gråter..

My lovely


Kommentarer
Postat av: kathleen..

Hihihi=O) Ja det va kul att träffa dig! Kul o se att du har det bra!! Vi får träffas snart igen! Kramar

2010-12-07 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0