Shululu

Det börjar närma sig helgen.. utgång o lite partaj :)

Ska bli kul att umgås med lite nytt!

På lördag kommer även kungen hit på besök för att inviga våran nya tågstation.. Ja håll i hatten, tågen hittar upp hit nu! :D
Jag ska ta med mig Nikko så han också får se kungen.. som är så viktig för sverige........ Nää men det är inte fel att ha en monarki. Lite ballt om man kollar historiskt. Men han kanske inte gör såå stor nytta? :)



Sen mot kvälla ska jag lämna Nikko till sin far o jag far mot dimman! :D

Ser fram emot detta weho

****************************************

Nu sitter jag o jobbar.. Ja jag jobbar samtidigt faktiskt! Att detta lilla inlägg tar ett par timmar att skriva gör inget :D


Avslutar med detta citat:

Det finns ett helvete - att vara ensam. Det finns ett himmelrike - att kunna vara det.


Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att du ska ut! Då syns vi i dimman!!!

Kram Nina

2010-08-25 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0