MITT

Mitt allt, min kärlek, mitt liv



Han är så underbar och förtjänar det bästa. Jag gör allt för dig. Älskar dig min son ♥

Jag har så mycket kärlek för den här lilla krabaten..




Nikko har två "kompisar" som han hänger efter jämt när vi är ute på gården. Så fort han ser dessa två tjejer så blir han helt till sig och försöker hänga på dom och småpyssla i samma takt som stortjejerna. Det är tur att det är två snälla flickor som låter Nikko vara med i lekarna och att han inte stör i deras lek :)

Idag satt dom i trädet o lekte djur.. :D o sjöng Nikkos barnprogram favvo låtar.. Som Rorry racerbilen, Olivia låten, Fåret Shaun osv hehe Gulligt!
Nikko var hur nöjd som helst ♥

Kommentarer
Postat av: Marie (i växeln) Mansour

Vilken fin blogg du har...och en underbart söt son....

2010-08-19 @ 09:10:44
URL: http://mansour.devote.se
Postat av: anna

naaaw vilka fina mysiga bilder :)

2010-08-19 @ 22:27:44
URL: http://dabrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0