Härligt..

Den mysigaste morgonen på länge :)

Vi gick ut på en morgonpromenad någon gång innan 10 imorse. Nikko strosade omkring i sin egen värld sjöng o pysslade med pinnar o sånt han hittade på backen. Riktigt mysigt.

Promenaden kunde inte avslutats bättre.. Vi träffade 2 hästar som stannade så att Nikko fick klappa o prata med dom. Han var helt lyrisk :)

Direkt efter när dom lunkade vidare så upptäcker Nikko två killar som sågar ner o röjer med såg i skogen.. Där står han o tittar i ca en halvtimme och ser helt facinerad ut när dom arbetar o skriker -oooj - Mamma titta! lite då o då :D  Han är verkligen världens sötaste kille ♥

Efter det så lekte vi lite med bollen o småpysslade med prylar.  Han är så mysig o rolig. Man ser att han redan har sjuk humor som sin mor! :D







När vi väl kommer in efter 12 tiden så är det dags för lunch.. Nikko äter hur mycket som helst av min egengjorda pyttipanna.. Jag ser hur hans ögon bara blir tröttare o tröttare.. till slut sitter han o trycker i sig maten medans han nickar till o blundar.. Äter o halvsover stackarn :)

Efter en liten stund frågar jag honom om han vill gå o sova.. -Mmm får jag till svar hehe gullunge! Han sov i nästan 3 timmar. Skönt för honom!




Sen en STOOR händelse.. NIkko bajsade i pottan!!! Hehe Synd bara att han tröck dit fingrarna men det gjorde ingenting det blev fest ändå! :D

Puss på er därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0