Grattis

Grattis Mamma på din födelsedag!

Idag hade du blivit 55 år.. Jag önskar så från mitt hjärta att du var vid vår sida så att vi fick fira dig på din dag. Vill ha en kram från din trygga famn.. Jag kommer fortfarande ihåg känslan när du en natt när jag sov brevid dig nån vecka innan du flög iväg med änglarna klappade mig på kinden och håret precis som du gjorde när jag var liten..
Jag kan inte sluta gråta.. tårarna som kommer är för den stora saknaden och tomheten jag har i min kropp utan dig vid min sida.

Den sorgen jag har i mitt hjärta kommer aldrig att försvinna.. Tänker på dig nästan varje dag fast det gått 4 år. Det finns så mycket här på jorden som påminner mig om just dig. Du älskade alla årstider, blommor, ditt hem, i mitt kök har jag fortfarande kvar din lilla skylt som du har haft i köket sen vi var små där det står "Merjas kök är hemmets hjärta" på finska. Tro mig jag använder mitt Vim varje gång jag läser skylten för det ska ju skina på diskbänken man ska kunna spegla sig i den... :P Alla som kände mamma vet vad jag menar :)

Jag älskar dig mamma! 

Vi möts där solen aldrig går ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0