Gääsp

Syns det att jag är trött?? hehe Det går lixom inte o missa med tanke på dessa svarta sopsäckar jag har under ögonen..   Men jag längtar till helgen då vi får sova lite längre än till 06 :)  Sen ska Nikko till Matte på lör så då får jag sova ut en dag iaf! (y)


Veckan har vart bra o trevlig. Men det märks att man har vart borta ett bra tag. Tröttheten kryper fram! Men det är tur att jag har så trevliga arbetskamrater som gör att dagarna bara försvinner. :)

Man märker på Nikko också att han är trött.. Jag gör allt jag kan för att hålla honom vaken till 19 iaf :)
Dom på dagis ger honom så mycket beröm över hur glad o framåt han är. En mysig o duktig kille fick jag höra senast idag. Sånt gör en glad o varm i hjärtat:)  Min lilla älskling är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0