Dracula..

Is here..  :P

Trött efter en trevlig kväll/ natt hos V. Det vart en uppsättning av gipsväggar och en massa god mat o vin :)


Tack för allt PUSSSSSS

Hämtade min lillskit som jag hinner sakna ett par gånger under dygnet jag inte har honom. Hämtade även lite mer saker från huset som legat kvar.. Så nu har jag fullt i mitt förråd med saker som man bara ska ha kvar som gamla skolsaker, nallar som mamma lagt undan sen man var liten, stereo osv Så nu får Nikko sig en egen stereo :) Han som ääälskar musik.

Har även städat här hemma medans Nikko sov.. Fick mycket rat undan plockat. Skönt!

Sen har vi varit ute o lekt. Han har mycket spring i benen. Så vi sprang tillsammans o tävlade mest hela tiden för det var ju sååå kul enligt Nikko.. Han höll på o garva ihjäl sig när jag hann ikapp eller om jag sprang före.. Jag kunde inte hålla mig för att skratta själv när han garvade så mycket så att han inte ens orkade hålla sig uppe på benen :D go skit! Mammas hjärta :)

Nu ska jag gå o lägga mig o drömma om något trevligare än vad jag drömde om förra natten.. Mardröm! Usch.. Inge kul alls.. PÅ RIKTIGT! :)

Imorgon är det fullrulle igen o snart helg igen! :D

puss på er




Kommentarer
Postat av: minal

fin blogg !

2010-08-16 @ 18:02:09
URL: http://minaal.blogg.se/
Postat av: Dina

Har du sett "föredetta kvinnors klubb"? Se den! :-)

2010-08-18 @ 17:00:37
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0