På topp

Jag älskar min son!! Han är den finaste i hela världen..


Min kära pappa har varit här o hälsat på. Han kom med en TVÄTTMASKIN!!! Helt underbart ♥
Han var här i 4 dagar o Nikko släppte inte "Ukki" en sekund.. Dom sov ihop varje natt o Nikko brukar inte släppa mig i första taget så jag vart lite chockad över hur han bara tittade på mig när han låg brevid pappa, log o såg nöjd ut.
Dom hade jätte kul ihop o det vart ett stort gråtkalas när han åkte härifrån.. :(

Radarparet


Nikko hjälper Morfar o sänka sin spjälsäng.. Gu va han höll på, koncentration på högsta nivå med sin lilla mejsel! :D



Påskhelgen har varit bra och vi har småpysslat med både det ena o det andra.

Här e vi på promenad i solskenet. Nikko älskar att vara ute o träffa folk och upptäcka världen.. äta sten, plocka fimpar och jaga hundar o katter.



Här åker han bil.. kaxig tills den sattes igång, livrädd! hehe


Jag har verkligen tur som har fått en sån här fin och underbar son.. Han är den finaste!!
Han bara växer o växer. Han är så roligt nu när han förstår så mycket när man pratar med honom. Han säger till när han vill ha vatten, macka el kaka. Han tittar på mig o vinkar med handen o går mot köket o han ger sig inte förens jag reser mig upp från soffan, då springer in i köket o ställer sig antingen nedanför diskhon eller nedanför kakskåpet :) Så gulligt! Om jag frågar honom om han vill gå o sova så hoppar han ner från min famn o springer in till sovrummet o står där tills jag kommer.. o han vet rutinerna exakt.. flaskan blöjan o sen sängen. När jag frågar om vi ska gå o byta blöja är det samma sak då tittar han på mig o vinkar att jag ska komma till badrummet o så hämtar han en blöja. Han är inte dum han! :)  Min älskade pojke!

Jag kan inte annat än att vara lycklig just nu! :)

Pusspuss till er underbara

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh pappa raaaiiimoooo!!! plocka impar o käka sten va? låter som du..i förrgår..=D pöss pöössss

2010-04-06 @ 00:04:04
Postat av: martina

hahah från mamma va??? haha först vill jag ändra på martina från mamma..o FIMPAR skulle det stå...=S



//IRONMAN

2010-04-06 @ 00:05:13
Postat av: mickis

här e bloggen...

2010-04-07 @ 12:06:50
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0