Solen

Gillar solen! Man blir så mycket gladare i kroppen o man blir lite vårgalen :)  Det där vårpirret är där! Me like :)

Nikko är fortfarande sjuk o febrig så vi e fast i lägenheten idag.. vilket gör mig såå rastlös. Det är ju tur att det är tvkväll ikväll :) O sen får jag trevligt besök mot kvällskvisten så det blir nice.. :P

Imorgon kommer min älskade Bozo till mig men bara över dagen. Sen får jag Bozo över helgen oxå! Matte ska på sina äventyr så då har jag honom mer än gärna. Det ska bli mysigt o mysa vovve.. Saknar honom! ♥

Här e en bild på honom när han var nykommen hem.. Min lilla pälskling♥
Här är han inte ens lika stor som hans huvud är idag.. Mammas pälskling.


Nu ska jag passa på o diska medans lillhjärtat ligger o sover. Ha en bra dag i solen mina vänner ♥




Kommentarer
Postat av: kathleen..

Hmmm Vem kommer och hälsar på dig en sen kväll???=O))

2010-04-13 @ 15:53:06
Postat av: Matte

aaa ska bli sjukt skönt att åka på äventyr, yumm!

2010-04-13 @ 20:44:00
Postat av: mickis

booooooooozooooooo <3 :D

2010-04-14 @ 19:23:18
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så sjukt omogen Matte, hur kan du ens me o skriva så, de är fan nasty..

Helt ofattbart att en människa kan ändras så från en dag till en annan, försök o tänk lite innan du skriver..

2010-04-16 @ 09:58:49
Postat av: Sabina

Ja biffigare huvud får man leta efter än Bozos ;-) Han så såååååååå söt =) Hör av mig så kan vovvarna få busa av sig lite energi, ska hämta gumman i morgon!

2010-04-16 @ 20:19:48
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0