Vår

Jag saknar min tomt.. att ta ut våra utemöbler och dynor.. Sitta ute o dricka kaffe, grilla osv  Jag önskar jag kunde ta den biten o flytta den till mig :)
Jag blev påmind idag om allt det där och jag bara längtar till den dagen jag har ett eget hus med min fina tomt som vi ska bo i :P Mysigt!

Idag har det varit en ok dag, bättre än igår.. Igår var en deppo kväll. Men fick glada nyheter på kvällskvisten vilket gjorde mig glad igen. ♥ Längtar tills på fredag!

Såå dagen har vart helt mysig med min glada skit som förgyller mitt liv. Han är redan som en liten clown vilket han måste ha fått från mig! Man ser glimten i ögat och han får mig o skratta från hjärtat flera ggr per dag. Min lilla pajas♥


Jag fick också ha "pottan" på huvudet ett ex antal ggr.. men jag känner inte för att sätta upp så snygga bilder på mig själv här.. Nån kan ju bli avundsjuk... hehe

Tack för idag och ha en underbar kväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha flytta alla möbler så du och snygga pappan kan fiiika dääääär!! garden of eden...haha o pajas från dig JA!! vem annars?? skitungen...=)

2010-04-22 @ 14:02:52
Postat av: Marika

Men Martiiiinaa hahahha

2010-04-22 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0