Leeer o är LYCKLIG!!

Jag kan inte vara något annat med världens finaste son vid min sida :)

Han har börjat svara mig om jag frågar om han vill ha något.. SÅÅ sött!!
Mm svarar han kort hehe Mitt hjärta smälter varje gång.

Sen har han börjat höja sitt lilla finger mot mig och säger ajaj om han gör något som han inte får haha Han är så cool min lillkille.

Nu snurrar han o små stampar när han ska spexa eller dansa också hehe Mitt lilla ♥

Att en sån liten människa kan ge så mycket glädje i ens kropp är ofattbart. Att vara utan honom är som att vara utan mitt hjärta.

Lägger upp bilder från Söndagen då vi var hos polarn pär (Theo) och lekte.


My bikerkid♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0