Hehe

Jag måste se ung o fräsch ut..:)

Jag får ofta visa legg när jag är på systemet och när jag handlar cigaretter. Senast idag! Jag tar det som en komplimang, självklart!

Jag hoppas att det håller i sig tills när man blir gammal sisodär 40-50 år! Jag ska inte klaga, vissa i min ålder o uppåt ser riktigt slitna o härjade ut. Tur att man har looken :P

Jag har hämtat hem älsklingen och det känns såå härligt! Allt är som det ska :) Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen. Det ska handlas och fixas :) Ser fram emot kvällen.

Trevlig Valborg mina vänner. Ni andra kan Hoppa o skita o få randiga ben

Kommentarer
Postat av: Dina

Hörrudu Marika, 40 är INTE gammalt, om jag får be...

2010-04-30 @ 15:49:21
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: martina

nää precis marika...håller med tidigare talare..40 är ej gammalt!!

2010-04-30 @ 20:00:14
Postat av: Nina

Trevlig Valborg! Vi måste ha en dejt snart! Claes är snart återhämtad från magsjukan...blää. Det blir innekväll för oss.

Kram!

2010-04-30 @ 20:46:46
Postat av: yasmine

Du är ju alltid snygg marika.. kan knappt fatta att du är 30 liksom haha.. för mig är du alltid den unga fastern, som stannade vid åldern 27! shitt maaan, haha, inte för att 30 är gammalt, men det låter så vuxet, men jag tycker att du är fortfarande ung och ser otroligt ung ut, och det är roligt att umgås med dig, inte som med någon vuxen haha.. nu låter jag som världens tönt, men det jag ville komma fram till är att, you are 30, but you act like you're 25 and you look like you're 20

2010-05-01 @ 13:17:17
URL: http://helloyasse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0