En

En söt bild har jag på min pälskling :)

Han tror att han är en knähund min 50 kg rottis.. Han vill ha så mycket kärlek och närhet. Han kryper nästan in i en ibland. Nu ligger han brevid mig här på golvet på rygg och myser o buffar med huvudet mot min arm för att jag ska mysa med honom. Jag kan tyvär inget annat än att ge min kärlek till honom. Han behöver också kärlek min klump. Han har glömts bort lite nu under allt som har hänt men jag tror att det är lugnt med honom. Han har gått ner i vikt och är en kärlekskrank men det tar väl på honom med, dessa stora förändringar som skett.



Älskar dig min guldklump, mammas hängläpp, bosse, bosseman, bossebiltjuv, mammas pojke m.m
♥Kärt barn har många namn♥

Kommentarer
Postat av: martina

haha den tysta hunden...

2010-04-27 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0