Tråkigt..

Tråkigt att alla har åkt hem.. Det har varit en mysig vecka. Först med pappa o syrran här i nån dag. Sen stannade syrran hela veckan och helgen! I torsdags kom brorsan och hans familj (nästan hela) upp och sen kom även Mattes bror Max upp oxå :)
Dom åkte tidigt på fredagen.. Vi tjejor tog oss lite shoppingrundor i härliga kramfors :)

Både Mirre o Katja e ganska shopping glada. Så dom har hittat lite smått o gott dessa dagar.

Vi har haft en mysig helg med Nikko i fokus. Han har spexat hej villt för oss alla.

Under den här veckan som min syster har varit här har det hänt jätte mycket med Nikko. Han har blivit en helt annan bebis bara på ett par dagar. Han har blivit mer rörlig, ställer sig i kryparställning, jag kan inte lämna honom själv i våran sängen för att sova under dagen längre. Sist jag gjorde det låg alla kuddar på golvet täcken låg helt huller om buller o Nikko anfådd i mitten av allt detta på mage.. Han tittade på mig typ som att - Vadå? Jag har INTE gjort det här mamma...!, hela hans sätt att vara är förändrad. JÄtte kul att se att det går framåt iaf!

Helgen har varit mysig o rolig med syrran o Katja. Vi har mest pratat o skrattat o bara varit. Jätte skönt.

Tack för en mysig vecka/helg! Fast du kan vara lite bångstyrig ibland Mirre......

Sätter in lite bilder.

En av dom första gångerna han ställde sig i kryparställning.


Soraya plockade äpplen till våran äppelpaj.


Mmmm gott med glass.... eller?


Så söta tillsammans♥


Kusinerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0