Snart helg igen!

Idag har det varit en skön dag. Jag o Nikko har gjort kramfors med Mary o Theo. Det har blivit så roligt med Nikko nu när han är så med. Han älskar att titta på bilar och folk. Jag får lixom kontakt med honom på ett annat sätt än innan :) Mys pojken!

Inatt höll jag på att bli galen på han dock.. hehe Han ville inte sova! Han vaknade 70 grr och var pigg ibland o ville absolut inte ligga någonannanstans än i min famn... Han små gnällde ibland, sen "pratade" han med mig o försökte få ett smile från mig.. men han lyckades inte tyvärr.. Jag var för trött för att flirtas med!
Kan vara en tand som är på gång eller så var det bara en sån natt..?
Just nu sover han som en liten gris i sin säng. Han e så söt min lilla gubbe!

Idag berättade min pappa att han är på väg till mig! Han kommer på Lördag. Jag saknar honom så mycket. Vi pratar via msn webcam nästan varje dag/kväll med Nikko. Jag känner att jag vill ha honom nära just för Nikkos skull. Tråkigt att vara så långt bort från varann.. Men så är det nu o det är bara att acceptera o gå vidare med SITT liv. Ska bli jätte kul att han kommer. Hoppas att min syster kommer med då oxå!



Jag har mycket att se framemot nu.. Först nu när pappa kommer o sen helgen efter kommer bror med familj upp och medans männen åker på en fiskeresa så stannar vi kvinnor hemma o jag får en hel helg med min kära Katja! :)

Nu ska jag gå o titta till min lilla där uppe.. Nojjan finns fortfarande kvar! Tror att det är ganska vanligt.

Hoppas ni sover gott! P O K

Kommentarer
Postat av: Dina

Det är bra Nikko, dra moster i håret!! :-)

2009-09-03 @ 23:13:26
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se
Postat av: katja jansson

Det ska va så härligt att komma upp och umgås..min kära Marika!

2009-09-04 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0