Så fina.

Så fina foton.

Vi har tagit fotona på Birgittas Atelje i Långsele. Hon var en duktig fotograf speciellt med barn! Vi tog 4 olika men dom 2 andra är "naken foton" på Nikko. Man ser hans rumpa bara men jag vill inte sätta upp sånna foton på nätet på min lilla älskling. Det var riktigt fina foton de med :) Nöjda!

Igår var jag o Mary + bebisar ute o shoppade lite. Jag hittade en snygg jacka, vantar och en kofta till Nikko.
Hittade till mig med.. självklart! Köpte en snygg kofta! (som jag tittat på nu i över en månad o suktats)  Tog tag i saken och köpte den!  

Nu ska jag softa lite framför soffan medans Nikko sover.

Ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: linda tjärnström

Hej Marika!

Längesen jag var här.. Men nu är jag igång=)

Åh, vilka fina foton från birgitta, fotografen!

Vad roligt med den fina syskonbilden, att Joakim håller om Nikko är så vackert! (Nikko är väldigt lik dig på syskonbilden, Marika!)

Nikko kan ju det där med att posera, det ser man ju tydligt på bilden där han sitter som en kung =)

Kram linda



2009-09-19 @ 20:59:22
Postat av: Sabina

Hur fina kort som helst !!! Längtar tills vi också ska ta :-) Kramar !!!!

2009-09-20 @ 11:44:25
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: micki

JÄTTE FINA BILDER

2009-09-20 @ 20:19:05
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0