Ont ont ont

Måste bara få klaga lite till..

Nu har jag haft ont i mitt ben i flera veckor.. Ont då menar jag ONT! Men det finns inget att göra åt det förutom att vänta ut det onda..!  Jobbigt! Har varit hos doktorn två gånger men han säger att det går över men att det kan ta 6-10 veckor innan det blir helt bra.. KUL! Jaja bara o hålla ut. Ska ta blodprov imorgonbitti igen för att kolla så jag inte har nån infektion. Det finns alltså inget annat att göra åt det onda förutom värktabletter.. Som hjälper till en viss del. Men jag ammar ju fortfarande och vill inte äta allt för mycket tabletter för Nikkos skull.

SEN min J**la visdomstand! Tandköttet är halvt uppfläkt på dom två bakre tänderna o så har jag bitit på tandköttet eftersom det är svullet..  Den har blivit lite bättre efter pencilinkuren men den gör fortfarande ont.. och varar lite SÅ jag var tvungen att gå till tandläkaren IGEN..!! 700 kr bara.............. mummelmummel...

Så jag fick en ny pencilinkur att följa.. wee.. livet leker! :P

Är på topp!... Eller inte!

Imorgon ska vi åka till Långsele och fota Nikko. Ska bli kul. Undra vilken frisyr jag ska göra på honom.. Snelugg? Tuppkam? hmmm :P

Tur att jag har min lilla älskling som gör mig glad i alla lägen♥

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Hello!

Har en frågestund i min blogg nu.

Skulle vara kul om du slängde in en fråga som jag sedan kommer att svara på =D



Jag svarar på ALLT!



Kram

2009-09-17 @ 12:05:03
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0