Kändisdjungeln...


Vad e detta?? Eller den största frågan är nog mer varför?? Går programet ut på att dessa "kändisar" ska klara av att bo i djungeln och klara av uppgifter som att äta snorrar o bada med ormar?...

För det första.. Inte för att jag älskar dessa äckliga kryp och reptiler men det dom pysslar med är djurplågeri! Helt sjukt ju..
För det andra.. Vem vill se på dom där? Dom gör ju inget kul.. Bara en massa trams av tråkigheter!
Låter jag bitter?

Vilka är alla dom där som är med?? Pippi och Thorleifs? Ja herregu..

Sen ser det ut att vara fake alltihop! Wana be Robinsson..
 
Känner för att vara lite bitter så jag hoppade på Kändisdjungeln.


Min dag:
Fika hemma hos Mary, handlade, tagit det lugn en stund, sen en kvällsprommis med Nikko och sedan soffan o datan. Snart e det sova! :)

Imorgon ska jag o Nikko gå på Öppna förskolan. Ska bli kul!
Idag klappade Nikko händerna för första gången ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0