Helg

Nu är det helg och som vanligt går helgen ruskigt fort.

Idag började morgonen med en "sovmorgon". Matte tog Nikko på morgonen i nån timme så att jag skulle få sova lite eftersom Herr Nikko har en period där han vaknar 70 ggr per natt.. Jobbigt! Jag vaknade hela tiden av en j**la apa som vi har som spelar en truddelutt och sjunger "BONKA BONKAAA HAHAHAH" den har lite olika ljud som den ger ifrån sig om man slår på den.. Den gick varm lite då o då under morgonen..........
Jaja nog om det..

Sen vid 11 så bar det av. Jag o Nikko åkte o tittade lite på bytardagen men vi hittade inget. Gamarna hann före :D Man ska gärna vara där när det öppnar kl 10. Eller kanske tälta utanför för det är sån kö för att ens komma in där. Kul grej!

Matte o Jocke åkte o fiska så dom har varit borta hela dagen.

Jag o Nikko fortsatte vår färd till Dollar.. Handlade lite bra grejer som våtservetter, tandborstar, tandkräm, strumpor och jätte fina turkosa vaser av glas. Billigt o bra! :)

När vi shoppat färdigt så bar det av till Mary o Theo. Nikko åt lunch där (kyckling o ris) så att han inte skulle dö av hunger. Theo åt samtidigt. Som en lunch date :) Sen vart det lite lek på golvet efter det.
Efter mitt kaffe så blev Nikko jätte trött så jag tog mitt pick o pack o drog hemåt. Nikko somnade så fort han satte sig i bilbarnstolen o DÅ är han trött. Annars är han för nyfiken för att somna.. Han vill se vad som händer runt omkring hela tiden.
Han sov t.o.m i min famn medan jag tog upp honom och tog av honom kläderna. Min myskille.. ♥
Sov hela vägen till sin säng och sov vidare i nån timme. Skönt för honom!

Hmm.. undrar...


Pet pet..



Nikko somnade i min famn en stund på eftermiddagen. Jätte mysigt. Han är ju världens vackraste.. Kan titta på honom i evigheter :)
Kan visa er bilder precis innan han somna.. Började med skratt..:)




Sen sov han gott! :D Det där med fingrarna sitter i.. hemliga gangsigns.. :P

Nu har vi bara tagit det lugnt.. Jag o Nikko tog oss en kvällsprommis för att han var så gnällig efter han vaknade. En promenad gör Nikko alltid glad. Efter promenaden så åt han sin gröt och somnade gott för natten efter det!
Jocke har badat o spelar just nu uppe på sin data och Matte bygger data. Alltså en sån där lugn och skön kväll igen!

Hoppas ni oxå har en bra kväll.

Ciaoo



Kommentarer
Postat av: Dina

Och faktiskt Marika, så ser du lite ut som en yngre version av mig, fast du är sötare!

2009-09-27 @ 22:41:27
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Dina

Hörru, jag tycker inte det ser särskillt gangsteraktigt ut, däremot väldigt mycket överklass! ;-)

2009-09-28 @ 21:06:43
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Dina

Hade aldrig trott att det kom ifrån någon annan än dig!

2009-09-28 @ 23:02:22
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0