HÄRLIG..

Härlig dag idag!

Jag o Nikko tog en sväng förbi gamla jobbet.. det var några som ville träffa Nikko. :) Det fick dom! Tråkigt bara att han var så trött, kunde inte stanna så länge då. Tyckte så synd om honom! Tröttmössan ♥

Efter det åkte jag till Konsum för att handla lite smått o gott till Nikko. Jag handlade frysta bär och tänkte mixa det till en röra.. Kanske funkar som pure? Inte vet jag.. Ska pröva om han gillar det!
Någon kanske har nått tips på hur man brukar göra pureér o efterrätter?

Han sov hela den färden och vaknade när jag vi kom hem. Jag skulle bära över honom till vagnen.. Nyfiken i en strut (vet inte vart han har fått det ifrån :P) som han är så ville han inte sova vidare. Utan kolla vad som händer runt omkring. Jag hämtade Bozo och så gick vi mot Flogsta o mötte Sabina o  Anton där för att sedan promenera tillbaka för en fika med iskaffe o bullar :D Jätte gott!

Jag o Sabina hann prata om en hel del. Jätte skönt o ventilera ibland.. Speciellt när vi tänker lika inom de mesta!
Så olika men ändå så lika :) Älskar sånt! Vi mumsa i oss det goda och bebisarna "lekte" lite med varann och lite leksaker runt omkring. Så söta!

Här e bilder på sötisarna


Senare vid middagsdags så bestämde jag o Matte oss för att äta ute. Det blev en pizza. Gott! Tog en doggybag så nu har jag kvällsfika oxå :)

Just nu sover alla barn och hund.. Jag sitter vid datan och tv.. Matte meckar data.. Jätte lugnt o tyst. Ska njuta av detta nu.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hm Anton tittade in i kameran när du knäppte men inte för mig men men :-) Vi måste göra om detta snart! Kramar !!!!

2009-09-24 @ 21:26:32
Postat av: Dina

1. Nej, jag minns inte vad jag gav mina barn... Det var ett tag sen..:-)

2. Säg åt din syrra, som vi har tappat bort sedan hon träffade "sjöstjärnan" att vi finns och att hennes blogg måste uppdateras!

2009-09-25 @ 00:06:28
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0