En solig Söndag

En solig dag som tillbringades på Icktjärn. Jätte mysigt. Jag satt i linne hela dagen. Verkligen varmt för att vara så här sent på året. Jätte skönt!
Det är ändå vackert ute med alla träd som börjar skifta färg och solen på det. Mysigt!

Sätter upp bilder.
Nikko håller ställningarna med spöt..


Nikko posar ♥


Kärlek


Grilltajm!


Matte, fredde och Joakim


Haft en bra dag!

Imorgon börjar en ny vecka.. Redan! Det går undan.. Snart är det jul på riktigt!

Ser fram emot en ny vecka med att sysselsätta Nikko och JOBB!!!! Jag ska jobba en hel dag i växeln! Det ser jag fram emot mest just nu. Jag hoppas hoppas att dom har en plats ledig till mig när jag e tillbaka på arbetsmarkanden! Håll tummarna gott folk!!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0