Bilder från..

Bilder från dom senaste dagarna..

Jag hälsade på Sabina som satt vid Icktjärn o väntade på sin Esa som plockade svamp. Tog med mig lite iskaffe. Jätte skönt väder!
Nikko o Sabina


**************************************************************
Jag o Mary på våran shoppingrunda. Här åt vi på ett lunch ställe. Vi båda tog oss en varsin Pasta och ädelsostsås med bacon. Gott gott! Man blir hungrig av shopping :P Jag hittade en massa fint.


************************************************************
Jag o Nikko va med Matte i skogen för fiske. Han fick två firrar! Bozo var oxå med.. Han o jag lekte lite i skogen ett tag.. Lite sök och så fick han stanna på ett ställe tills jag ropade varsågod så kom han springandes som ett ångvält mot en.. Inga buskar, stenar eller stockar hindrar honom han bara plöjer förbi dom. Nu e han helt färdig o ligger i "sitt rum" i källaren o snarkar :) Det finns nog inte många hundar som har ett eget rum i sitt hem.. Han har det bra han min lilla pälskling!♥



Mysigt väder har det varit oxå. Nu ska jag lägga mig i soffan o äta godis.. Ska se om det dyker upp nå bra på tvn!
Kul Linda att du hittat hit igen! :D Jag blir så glad när jag träffar dig. Du har lika sjuk humor som mig.. o det gillar jag! :D Vi måste ses lite oftare tror jag...  Kanske ska vi flytta ihop? eller? :P
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0