BABYSÅNG!

Idag vart det ett tidigt uppvaknande tyckte Nikko.. Han sov kvar i sängen en stund FAST jag klev upp! Han har blivit en riktig mammagris. Roligt men samtidigt jobbigt. Jag kan inte lämna rummet eller knappt lämna han till Matte utan att han börjar se orolig ut o börjar små gnälla. Min lilla älskling har seperationsångest.. Vanligt i denna ålder.

Men hallååå snacka om att jag är en förvirrad mamma.. Jag missade att Nikko fyllde 7 månader här om dagen!
Grattis min lilla korv.. Tänk att du levt i hela 7 månader! Jag e så glad att jag har dig! ♥

Efter 10 var vi på Öppna Förskolan och Nikko var på. Han lekte lite och iaktog dom andra. Han börjar bli mer o mer med där också. Sen vart det sång och ibland är det rörelser o så med en del sånger.. Nikko brukar vara intresserad av rörelserna och titta på alla speciellt hon med gitarren men idag fastnade Nikko för kvinnan brevid mig.. Han satt o tittade på henne typ hela sången. Hon hade glasögon med svarta bågar.. kanske var det han fastnade för? :) 

Sen åkte vi till Mattes jobb och åt lunch i deras lunch restaurang.

Efter det åkte vi till Mary. Nikko åt lunch (lasagne) och jag drack en kaffe.
Sen låg Nikko o kräla på golvet ett tag och Theo kröp runt.

Nu är det kväller och jag har inte gjort många knop. Nikko tog ett bad o jag har små städat lite..

Jag har morötter och dipp framför mig nu som jag ska goffa i mig.

Ha en bra natt!

Nikko på Öppna Förskolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0