ÅNEEEJ

Nu börjas det.. Imorse när vi skulle ut så fick jag klä både mig o Nikko typ som att det va vinter... Vill inteee! Inte än.. Det var skiiit kallt!

Jag var på Öppna Förskolan o tittade lite på kläder.. Det var sån där bytardag där. Mycket kläder o så men jag känner just nu att jag inte behöver något speciellt till Nikko. Jag kommer väl på vad som fattas sen när det behövs! Typiskt..

Efter den klädrundan så tog jag en runda på "stan" Först handlade jag lite babymat m.m på Konsum o sen gick jag en runda till Dollar för att handla fryspåsar, halksockor(till Nikko):P och en stor lastbil i plast till Nikko även den! :)

Sen vandrade jag vidare i blåsten till bilen för att sedan åka till Mary o fika :)
Hon hade tänt en brasa.. Jätte mysigt och varmt! Hon fixade goda mackor med gott pålägg. Gulligt!
Mary e så snäll! Det är så skönt med henne.. Jag kan komma trött, arg, glad ledsen hur som till henne. Jag känner att hon finns där oavsett hur jag är som. Ingen som bryr sig! Hon finns där ♥ Me like Mary

Hon berättade att Micke jobbade i Åsele idag o där var det SNÖÖ!! 3 cm!! Det är kanske 20 mil tror jag hon sa härifrån... Scary! Snart kommer det!

Vägen från OK/Q8 till oss förra året i Nov.. En liten påminnelse till mig själv bara.. Det är ju ganska vackert ändå:)


Detta innebär måsten..  MÅSTE handla vinterjacka, vinterskor m.m

Så helgen kanske det blir en shoppingrunda i Sundsvall? :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0