Nice

Kärleken till min son är inte av denna jord.. Jag sitter o saknar honom nu när han har lagt sig :) Innan längtade jag tills han skulle sova så jag skulle hinna med hemmet lite.. Nu vill jag kramas o mysas med honom ♥

Idag har vi varit ute i naturen i SKOGEN typ MITT i skogen! Var lite nervös för djur typ björn o så.. hehe Tur att vi hade våran vakthund med oss!

Sen har vi ätit god middag o tagit det lugnt här hemma. Skönt!


Min söta lilla älskling som nästan alltid är glad! Leendet är aldrig långt borta.. Min söting!


Tycker bilden är fin fast den blev mörk :)

Min snygging!

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Va söt han är!! Hoppas vi kan komma i veckan så man får se han:O)

2009-10-18 @ 08:49:20
Postat av: Marika

Ja det hoppas jag oxå men som sagt de kommer ju fler dagar! :)<3

2009-10-18 @ 09:33:26
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: sophie

va fiiin han e lilla gludklimpen :) Fasters gull...skumt att ja e faster till ditt barn :P Puss på er :)

2009-10-18 @ 19:11:13
Postat av: Marika

Soffan: Ja det är faan skumt! hehe En av mina bästa o faster till mitt barn.. Kan det bli bättre??! Kramar till er <3

2009-10-18 @ 22:40:01
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Dina

Jag antar att jag är den förste att säga: Grattis på namnsdagen Marika!

2009-10-22 @ 06:15:43
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Antonia

Hej vad vackert barn:-) GRATTIS på namnsdagen önskar alla tjejerna i växeln. Kram

2009-10-22 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0