Mitt lilla ♥

Mitt lilla hjärta börjar bli bättre men förra natten var han bara för gullig. Han vaknade vid 01 tiden men var jätte glad. Han var helt illröd och KOKhet.. Jag tog ner honom för att kolla temp och ge honom en alvedon. Han hade över 39 grader stackarn. Men han var så lycklig! :D Jag väckte Matte så att han kunde droppa ner näsdroppar medans jag höll i honom. Han gillar nämligen inte dom där dropparna i näsan annars :) Men inatt så skrattade han åt allt.. Han var helt väck! hehe Han surrade o hade ett litet smile hela den stunden han var vaken. Jag tog av honom pyjamasen så att han inte behävde koka ihjäl där i sin säng. Min lilla söting. Han är det bästa jag har. Älskar honom så.
Imorse så hade han bara 37, 3 o så har det varit hela dagen. Han är bättre nu! Hoppas att det fortsätter så här, åt rätt håll. ♥

Vi var ute en sväng på tomten med Bozo på dagen. Tog nå fina kort på min sjukling.




Ps. Tack Katja J för den fina overallen ♥ Passar helt utmärkt på min lilla prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0