Min söta

söta söta fina finaste bästa bästaste lilla älskling börjar bli så stor! Han är snart 9 mån.. Kan inte förstå att han är så gammal. Det var så långt bort för inte så länge sen. Men det är så roligt att se hur mycket det är som sker med hans utveckling nu. Allt händer på engång typ!
Idag fick jag en sån AHA-upplevelse när han fick ett smörgåsrån för andra gången.. Han satt där o pillade i sig rånet och kämpade med att få in småbitarna i munnen som han tappade. Det såg så gulligt ut.. o han såg så stor ut! Han åt hela helt själv :) Mitt lilla hjärta ♥

Nu ser jag fram emot Torsdagen! Vi börjar på babysim då. Det ska bli sååå roligt!! Han älskar ju vatten så det ska bli spännande o se hur han reagerar. Jag prövade ju bada med honom i simhallen förut men då var det alldeles för kallt för honom. Så vi tog ett snabbdopp o han blev stel som en pinne för att det var så kallt. Men nu har dom ju värmt upp bassängen för alla bebbar så det kanske går bättre då :)

Sen en till sak som jag ser fram emot är min o Nikkos Finlandsresa! Liite pirrigt.. Hur ska jag klara det finska språket?? Nikko kan ju inte direkt hjälpa mig... :P  Men det löser sig nog. Jag ska hälsa på min moster under dagen i Åbo o det är de som kommer att vara jobbigast för dom kommer ju att fråga en massa o prata hela tiden.. Ååå jag kommer sitta där som ett frågetecken! Hos pappa där kan ju han hjälpa mig lite grann iaf.. Det ska bli roligt att åka o få sig en liten tripp på okända marker hehe 

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen i säng. Är jätte trött!

Sätter in en bild på min duktiga kille som äter så fint :)


Kommentarer
Postat av: sophie

åå plutten va stor han har blivit!!! Saknar er jättemycket ju <3

2009-10-28 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0