Lördag

och jag har inte gjort ETT SKIT!
Jag har hittat ut när Bozo rastats och när jag var iväg o handlade pizzamacker till oss. Kuf! :)

Matte har haft nån städnojja och pysslat med det. Joakim har gjort det han gillar mest.. spelaaa! Jag har pysslat med lite av varje. Mest försökt hänga med i Nikkos svängar :)
Han fick äta det sista av sin lunch själv idag.. Åååh va mysigt o kladda! Han njöt, pyssla o pilla på maten. Lite grann kom väl i munnen. Efter maten blev det BAD! Han kröp runt där i vattnet efter sin boll. Han såg ut som en groda ibland :D

Sen såg vi filmen UP (animerad) och den var helt ok.

Nu mot kvällen har vi tänt ljus både inne o ute. Även mammas ljus. Saknar henne SÅ mycket!♥ Vill ha tillbaka henne.. mamma min mamma.. Älskar dig!

Nu ligger barnen o sover. Jag o Matte sitter i soffan med varsin kopp te och ska kolla på Public Enemies
Sen e det tack o gonatt! En VÄLDIGT lugn helg.. nästan lite tråkig. Har inte ens umgåtts med någon under hela helgen.
Lite skönt men man e ju van med att göra nått iaf :)

Här e bilder på min lilla gris




haha söting! Han är så rolig min lilla plutt :D

Kommentarer
Postat av: mickis

Mysit..MAT ÖVERALLT!!!!

2009-12-01 @ 16:02:53
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0