Jaaduu..

Har inget spec o skriva om men jag knåpar ihop något :)

Just nu sitter jag o kollar på Efterlyst.. Jag får en dålig känsla i kroppen efter varje gång jag sett Efterlyst. Blir samtidigt rädd! Att det finns så mycket sjuka människor fria ute är läskigt. Jag vänder mig om ett ex antal gånger om jag går förbi någon när jag e ute o går med Bozo om kvällarna.. Är skit nojig! Speciellt nu när det är så mörkt.. Töntigt kanske men kan inte låta bli!

Idag har det varit en ganska lugn dag. Nikko har varit jätte glad och mysig. Vi hann även med en fika hos Mary o Theo under dagen.
Ikväll har Nikko krypit runt o utforskat hemmet. Han försöker även resa sig upp mot saker.. Farligt! Får en del hjärtklappningar då o då :)
Älskar honom sååå ♥

Jag har även ikväll letat med ljus o lykta efter utomhusbelysningar på nätet haha (roligt) :P
Har kollat efter en lyktstolpe och två vägglyktor till tomten. Vet inte riktigt vart man kan hitta billiga sådana.. Men har sett några.
Men jag tror att det blir en Sundsvalls resa för att kolla lite affärer med såna prylar för en lite billigare peng. Vi var på väg o köpa en lyktstolpe för 3000 kr.. som tur var så kollade jag runt lite till på nätet o upptäckte att det faktiskt finns fina stolpar 2000 kr billigare! :) Så en resa ner till S-vall blir det nog snart! Trist......:P

Nu ska jag kolla på tv en stund till sen blir det duschen!

---------------------------------------------------------------------

Vila i Frid Sonja.. Jag finns här för dig Jenny.. Nu o för alltid!♥

Kommentarer
Postat av: Dina

Ja, det här skulle din syster läsa!

Hon hävdar att hon inte har nåt att berätta därför skriver hon inte, men jag vet att hon gör en massa saker, som att gå på barnkalas tex...

2009-10-22 @ 00:29:25
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0