Hej!

Hej hopp!

Det var länge sen. Men det har vart fullt upp här.. Jag har knappt märkt av att det är helg. Den försvinner lika fort som den kommer!

I helgen har vi varit i Sundsvall o shoppat. Jag hittade en vinterjacka! Är nöjd med den. Kan ta kort på den nån gång :) Matte hittade byxor o så vart det lite annat smått o gott!
Efter shoppingen så bar det av till MoM för en middag.

MoM fyller år Micke i söndags och Mary nu på Onsdag! :) 

Så vi hade en liten trevlig middag o hade det bra. Mätta o belåtna! Matte o jag fick ÄNTLIGEN ge bort presenten vi väntat sen Aug på att få ge bort till dom. Dom vart glada över den! 

Söndagen bjöd MoM på mat o fika för släkt o vänner så då avslutade vi våran helg med gott där igen :)
Alltid lika kul! Tack för helgen :)

Nu till lite mindre roligt.. Nikko har blivit förkyld.. :(  Han sov jätte dåligt under natten och var lite snorig.. När vi vaknade imorse så möts jag av en skrattande o busig Nikko. MEN en väldigt snorig och rosslig Nikko. Vi klev upp och jag tog en temp på Nikko bara för att säga att jag gjort det om jag pratade med BVC eller nån :) Men då fick jag se att han hade feber! 38, 3, min lilla älskling. Han fick en alvedon då men fick reda på sen att det inte behövs alvedon om det ligger under 39.
Vi väntade tills kl blev 10 så att Apoteket öppnade.. Väl där vart det shopping till läkemedelsskåpet! Det vart Alvedonsuppar, nappar, näsdroppar och en ÄCKLIG sak..  En ny variant på en sån där Näsfrida.. Fyy det är en grej som du stoppar upp i näsan på babyn o så finns det en slang som det finns ett filter i som sitter fast i den här grejen.. Sen är det bara till o suga in! Alltså visst att snoret  inte kommer i närheten av munnen men just det här när du suger in i den här slangen o ser att snoret samlas i det där filtret är sååååå vidrigt! Får kväljningar varje gång hehe Nikko tycker inte alls om den men han kan ju andas efter så nog är den till nytta!

Jag tycker så synd om honom.. Hoppas att det går över fort!

Sätter in lite bilder

Introducering.. TELETUBBIES! hehe


Lite homestyling ;)


Nikko har fått leka med en mugg vatten efter sin lunch..


En riktig sjukling♥


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0