Fredag!

Igen! Det går undan..

Veckan har varit helt ok med en snorig Nikko. Han är pigg o glad som vanligt :D

Jag har själv blivit lite förkyld bara för att jag inte kan motstå pussarna jag får av min lilla älskling! Vem kan motstå pussar från den sötingen??!

Idag har jag varit på stan med Mary o Theo. Jag handlade lite hudkräm o sånt trams..

Sen skulle jag vilja ha ett tips på hårfärg.. Jag vet inte vilken färg jag ska ha! Blir galen.. Det har pendlat mellan helt svart, blandade slingor, brunt med lite rött i.. Vet inte vad jag ska ta! Ni som känner mig... Vilken färg tycker ni?

Nu under kvällen blev det en fika hos Mary.. ENSAM! Bara jag! Jag var lite stressad kanske och ville hem o lägga min lilla prins.. Men det var rätt skönt o vara själv ett tag! :)

Kathleen ringde idag oxå! Hon ska komma o hälsa på!!!!! Guuu va roligt! Jag bara längtar tills hon kommer med sina två prinsar. Skit kul! Kathleen är en gammal vän som ligger nära hjärtat.. En sån där vän som man kan ligga hemma hos o pilla navel utan att det var nå konstigt. Vi har alltid haft roligt. Därför ska det bli såå kul att hon kommer!

Sen är mina tankar hos Jenny och hennes mamma.. Jenny är oxå en gammal vän som ligger nära hjärtat.. Det har hon varit sen 3-4:de klass! ♥
Jag finns för dig Jenny när som.. Som alltid!

Nu ska jag gå o lägga mig snart.. Vi ska åka till Sundsvall imorgon igen! Måste vara pigg för lite shopping ;P

Sov så gott mina nära o kära♥

Kommentarer
Postat av: yasmine

Jag tycker en riktigt snygg eva-longoria-mörkbrun hårfärg :) Det är så himla snygggggt! kram fasteri!

2009-10-10 @ 20:56:39
URL: http://yasminej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0