:)

Hej hej!

Jag har blivit dålig på att uppdatera ser jag.. Men det blir lite bloggtorka då o då!

Det roliga som hänt är att Nikko har börjat krypa! Han är så duktig! Han kan även ställa sig upp mot soffankanten o bordet. Han ser riktigt mallig o stolt ut när han står o vinglar som en fullgubbe vid soffkanten :)
 
Så jag har fått en finne på röven.. Han heter Nikko! :P Han är efter mig VART JAG ÄN GÅR!! Hänger o klänger. Bara för att han kan! :D  Min gullunge!

Snart hoppas jag även att babysimmet börjar så vi kan få bada lite i det stora vattnet :)

Han älskar nämligen badkaret. Han sitter så nöjd o lycklig där med sin leksaker och skrattar. Jag tror jag har fått ett glatt barn.. Hoppas det håller i sig tills han blir äldre! :)

Mitt lilla charmtroll!


Idag kommer Sabina o Anton förbi på en fika. Ska bli kul o träffa dom. Det var så länge sen nu. Anton han är 2 mån yngre än Nikko. Så dom gillar varann o kommer säkert att leka när dom blir äldre! Vi jobbar på det nu :D Då har dom nära o bra till varann.

Nä nu ska jag gå o göra nytta!

Vi hörs

PS. Tack tjejorna för gratulationerna på min namnsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0