Babysim!

Åå va det var roligt!
Nikko verkade ÄLSKA det. Han skrattade, plaskade och lekte med leksakerna som flöt omkring.

Det var så kul att se honom så glad där i vattnet. Guu va varmt vattnet var! Jätte skönt. Men desto värre när man skulle upp. Snabbt till varma duschen med lilla Nikko som njöt av att få sitta i en plast matstol under duschen :D Han e så enkel o ha att göra med.. Jag kan roa honom så lätt. Inte alla gånger men oftast. Han e så nöjd med så lite. Än så länge!

Han var såå trött efter badet att han somnade i bilen och sov när jag bar upp honom till soffan.. Jag fick tom klä av honom alla ytterkläder och lite annat utan att han vakna! Det har ALDRIG hänt förut kan jag ju lova! :)
Bar upp honom till hans säng och han sov vidare i över 2 timmar!! Jag sov oxå men bara en timme.. :) Skönt!

Det var verkligen jätte mysigt att bada med Nikko. Allt gick så smidigt. Smidigare än förväntat! 
 
Nu längtar jag till nästa gång!
Då ska även Matte vara med o fota.

Helgen närmar sig och vi får väl se vad som händer.. Har inga planer!

Vi hörs! 

Gonatt  

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh gud vad mysigt :-) Kramar

2009-10-29 @ 22:10:58
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0