Sprutan..

Åååå jag vill inte ta sprutan. Jag är lite skeptisk mot sprutan men känner mig tvingad att ta den för Nikkos skull. Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om Nikko blev sjuk. Matte o Joakim ska ta sprutan. Därför känner jag att jag också måste ta den. Man vet ju inte hur influensan tar på en.. hur allvarligt det blir. Jobbigt ju!
Jag e ju LIVRÄDD för sprutor oxå.. 

Hur ska ni göra? 



Imorgon blir det babysim för mig o Nikko. Längtar dit.. Matte ska fota så ni kanske får se Nikko där i plurret sen :)
Måste packa badkläder!

Idag upptäckte Matte att Nikko har fått en tredje tand uppe och en liten tagg på en fjärde! Så gulligt. Han blir bara mer o mer lik en människa! hehe (skojar)  Häftigt o se honom med alla sina tänder en dag!

Nu ska jag hänga tvätt och packa badväskan.

Saknar min lillasyster..

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: yasmine

Danyela tog den och hon var jätte nervös innan, men det kändes INGENTING sa hon, så jag litar på henne ;) Jag tar nog också sprutan, eftersom det värsta av sjukan kommer i december i en stor våg och då skadar det inte med att man har tagit den..

Kramiiiis

2009-11-06 @ 08:29:28
URL: http://yasminej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0