SÖNDAG

Idag har det varit en lugn dag igen men vi har iaf varit ute.

Vi åkte ut o kastade boll o lekte i skogen med Bozo o Joakim. Nikko sov hela tiden vi var ute såklart o missade allt :)

Senare under dagen vart det fika hemma hos Sabina, Esa o Anton. Jag köpte en liten fin kasse med smått o gott i för hela familjen deras som tack för att dom finns! Dom är så snälla jämt o tar med Bozo på promenader och tar hand om honom. Han ska bo hos dom nu igen när vi åker till Sthlm och Finland. Jag är verkligen tacksam att han får vara där. Det är inte många som vill ta hand om en 50 kg heffaklump som tar plats och kräver tid :) Så tack tack tack! 

Nu är jag JÄTTE trött.. o ska kolla klart på filmen vi började kolla på igår.

Hörs i veckan!

Ser lite tråkigt ut.. men vi stod o kollade på Bozo när han dampa med en gren från trädet hehe
 



Här är Bozo helt slutkörd.. Han ser så fin o nöjd ut när han har sprungit och lekt.
Min fina vovve.. Älskar dig min pälskling! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Bara roligt att ha kolossen :-) <3 KRAM

2009-11-03 @ 16:54:58
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0