Mys

Mys Lördag. Jag små pysslar med julgrejerna och tar det lugnt i soffan just nu.

Tidigare idag så var vi o handlade på Dollar. En massa saker.. En del roliga och del mindre roliga saker! Här är en del av sakerna som blev inköpta idag.

2 st julkuddar, julservetter, benvärmare med en bling bling knapp på hehe, lampor.
Sen vart det massa annat som jag inte orkade ta med på bilden som en ugnsform, muggar, förlängningssladdar, hårgele, strumpor, kalsonger, godis! m.m



Roligt o handla men jag skulle vilja shoppa meeer o i Sundsvall. Vill handla klart alla julklappar så man slipper tänka på dom! :) Men tyvärr så håller inte min plånbok med mig riktigt..

Vi har fikat julmust och pepparkakor idag. Mysigt!

Nikko åt sin första pepparkaka. Han mumsade i sig den glatt. Han ser ut som en liten hamster när han är äter.. Båda händerna på kakan och så sitter han o gnager små bitar från den :) Gulligt!


Just nu håller Matte, Joakim och Nikko på o busar i soffan. det går vilt till! Nikko skriker o gapar, Joakim hoppar på Matte o försöker brotta ner honom.. Herregu.. Vad hände med ljudnivån??!! Höjdes till MAX helt plötsligt!

Nu bjuder Joakim upp till "dans".. Han stänger locket till min data och har upp nävarna i luften och säger "om igen da horru dudu" :D

Vi hörs! Ska visa vad jag går för nu! hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0