Made in Finland

Nää det vet jag inget om :D

Men jag är i Suomi nu med min lilla älskling Nikko. Vi har det bra och jag kan berätta om våran resa när jag kommer hem på söndag.. Kanske inte skriver just då men säkert senare! :)

Vi umgås med släkt o vänner, bastar, äter gott och blir lite bortskämda! Jag känner mig så liten bara.. Alla här träffade jag jämt när jag var liten.. Vi var ofta i finland. Så dom flesta behandlar en som att man var ett barn (nästan):) Lite roligt o mysigt. Nikko har det så bra han kan ha.

Vi har inte fått några trynen än så länge o hoppas att det inte dyker upp heller. Det har gått bra hittills :) Är sååå glad att jag åkte ändå.

Hoppas ni har det bra. Vi hörs!

PoK

Kommentarer
Postat av: Timi

Hälsa Farsan!

PoK=prutat o klart?

lol

2009-11-20 @ 01:07:39
Postat av: katja jansson

Vad roligt och bra att du åkte..hälsa alla så mycket:)

2009-11-20 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0