KAN

Kan själv! Nikko har en ganska "rolig" grej för sig.. När vi ska äta så försöker han fånga skeden ibland när man minst anar det.. Så ibland så flyger maten och ibland så lyckas han att fånga den och för själv in skeden in i munnen. Duktigt men oftast slutar det i ett matkalas över hela Nikko och mig!...

Idag var en sådan dag.. Han ville äta själv.. och det fick han!


Efter maten så vart det badet direkt! Han är så rolig o titta på. Han kryper runt, plaskar, ställer sig upp, jagar bollen, huvudet under kranen och blir lika förvånad varje gång att det kommer vatten på huvudet :D
Min lilla badpojke♥

Jag tror jag har glömt o berätta att förra tordagen när vi var på babysim så dök Nikko för första gången! Jag var lite nervös men det gick bra! Häftigt :)

Nu ska jag släppa ut Bozo så han får kissa innan läggdags

Gonatt folket



Kommentarer
Postat av: Dina

Så pussvänlig han ser ut...:-/

jag ler och minns tillbaks...

2009-12-02 @ 22:35:14
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0